27 Ιαν 2010

Κωτσόβολος, Επέκταση εγγύησης και προσωπικά δεδομένα

Επισκέφθηκα πριν από μέρες ένα κατάστημα της γνωστής αλυσίδας Κωτσόβολος, με σκοπό την αγορά ενός φούρνου ρομπότ. Κοιτάζοντας τα προϊόντα, παρατήρησα πως σε ορισμένα υπήρχε δίπλα στην τιμή κι ένα καρτελάκι με τον τίτλο Full Service με μια επιπλέον τιμή. Πήρα την απόφαση να ρωτήσω και πληροφορήθηκα πως με το επιπλέον κόστος επεκτείνεται η εγγύηση του προϊόντος σε 4 χρόνια και με εγγύηση άμεσης αντικατάστασης σε περίπτωση προβλήματος. Δεδομένου πως οι εγγυήσεις γενικότερα είναι συνήθως πονεμένες ιστορίες, βρήκα το σύστημα εξαιρετικά ενδιαφέρον και το επέλεξα.

Στο ταμείο, εκτός της απόδειξης αγοράς, έλαβα μια επιπλέον φόρμα όπου θα έπρεπε να συμπληρώσω τα στοιχεία μου και περιγράφονταν οι όροι της επιπλέον εγγύηση που δίνει ο Κωτσόβολος. Κάποιοι από τους όρους που με καλούσαν να υπογράψω ανέφεραν πως τα προσωπικά μου στοιχεία (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τηλέφωνο) είναι δυνατόν να μεταφερθούν σε άλλες εταιρίες που συνεργάζονται με τον Κωτσόβολο, με σκοπό την ενημέρωση μου (sic) για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες, ή για να το πω στη δική μου γλώσσα SPAM.

Παρά το ότι πήρα τη διαβεβαίωση του προσωπικού πως δε θα χρησιμοποιηθεί το σταθερό μου τηλέφωνο για ενέργειες προώθησης προϊόντων, δεν είμαι και πολύ σίγουρος πως αυτό δε θα συμβεί. Υπέγραψα τους όρους της επιπλέον εγγύησης με εξαιρετική δυσπιστία, αν και πιστεύω πως τελικά δεν θα έπρεπε να το κάνω. Πλήρωσα περισσότερα για μια υπηρεσία που ενδεχομένως να μην χρειαστώ ποτέ, αλλά αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό. Εξάλλου και οι πάσης φύσεως ασφάλειες βασίζονται στο ίδιο μοτίβο. Αυτό που με ενοχλεί είναι πως ο Κωτσόβολος και οι συνεργάτες του, πήραν ήδη προκαταβολικά αυτό που ήθελαν από εμένα - τα στοιχεία μου.

Προσοχή λοιπόν στα προσωπικά μας στοιχεία! Για να τα θέλουν όλοι γύρω μας σημαίνει πως είναι πολύτιμα!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →