2 Μαρ 2005

DVD+R και ταχύτητες εγγραφής

Αν και γνωρίζω αρκετά πράγματα περί εγγραφής DVD, media και drives, δεν θεωρώ τον εαυτό μου ειδικό σε αυτόν τον τομέα. Παρόλα αυτά με έκπληξη ανακάλυψα ότι είναι πιθανό DVD media της ίδιας μάρκας και το ίδιο μοντέλο να διαφέρουν ως προς την μέγιστη δυνατή ταχύτητα εγγραφής.

Πριν από καιρό αγόρασα κάτι δισκάκια DVD+R της TDK με jewel case, ταχύτητας 8Χ. Δοκίμασα να τα γράψω αλλά σαν μέγιστη ταχύτητα εμφανιζόταν η 4Χ. Αυτό οφειλόταν στο παλιό firmware που είχε το Drive μου (GSA 4081B). Μετά την αναβάθμιση στο τελευταίο firmware τα αναγνώρισε κανονικά και τα έγραψε στην ταχύτητα 8Χ.

Έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τα συγκεκριμένα δισκάκια κι έτσι αποφάσισα να αγοράσω ένα tube των 25 της ίδιας ακριβώς μάρκας και τύπου. Δυστυχώς όμως, ενώ πρόκειται για ακριβώς τα ίδια δισκάκια, το Nero (έκδοσης 6.6.0.8) δεν μου δίνει δυνατότητα εγγραφής στην ταχύτητα 8Χ. Κλειδώνει ακόμα και τη δυνατότητα επιλογής ταχύτητας! Φυσικά, αν τοποθετήσω ένα δισκάκι από αυτά με το jewel case μου δίνει και δυνατότητα επιλογής ταχύτητας αλλά και μέγιστη ταχύτητα 8Χ!

Oh well…

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

1 σχόλιο(α):

Tony_Ts είπε...

Ενημέρωση

Σήμερα άλλαξα DVD-R drive. Πήρα το LG GSA 4163B και είπα να δοκιμάσω εκείνα τα bulk δισκάκια που είχα. Τώρα μου δίνει ταχύτητα εγγραφής 8Χ όπως κανονικά θα έπρεπε. Οπότε μάλλον πρόκειται για κάποια ιδιαιτερότητα του παλιού Drive (GSA 4081B) - μη ενημερωμένο firmware ίσως...