1 Αυγ 2007

Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι

Μόλις τελείωσα αυτό το καταπληκτικό βιβλίο της Λένας Μαντά. Βρίσκομαι ακόμα κάπου ανάμεσα στις σελίδες του -ούτε που θέλω να φύγω- κι έχω μόνο θετικά σχόλια να κάνω.

Από την πρώτη στιγμή που το ξεκίνησα, λες και είχε κάτι το μαγικό, με τράβηξε και με καθήλωσε. Ήταν αρκετές οι φορές που ξεκίνησα να διαβάζω χάνοντας κάθε επαφή με το χρόνο αλλά και το χώρο. Πότε με το χαμόγελο και πότε με τη θλίψη παρέα για όσα συνέβαιναν στις ηρωίδες - Μελισσάνθη, Ιουλία, Ασπασία, Μαγδαληνή και Πολυξένη.

Το συνιστώ χωρίς την παραμικρή επιφύλαξη, καθώς πιστεύω ότι είναι ένα εξαιρετικό έργο. Πιστεύω πως ήταν οι καταπληκτικότερες 600 σελίδες που έχουν περάσει από τα μάτια μου τον τελευταίο καιρό.

Το βιβλίο διατίθεται από τις Εκδόσεις Ψυχογιός

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

3 σχόλιο(α):

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Να τι μπορεί ν' ανακαλύψει κανείς με μια βόλτα στο Google! Εντελώς τυχαία έπεσα πάνω στην κριτική σας για το βιβλίο μου και σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Να είστε καλά και καλό υπόλοιπο για το καλοκαίρι που ευτυχώς ακόμα μετράει αρκετές μέρες! (Για μας το λέω που ακόμα δεν φύγαμε για διακοπές!)

Tony_Ts είπε...

... σχόλιο από την ίδια τη συγγραφέα αληθινά δεν το περίμενα! Επί τη ευκαιρία να καταθέσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για το εκπληκτικό σας έργο!

Όσο για το καλοκαίρι, στην Ελλάδα διαρκεί αρκετά περισσότερο. Οι διακοπές το Σεπτέμβριο είναι επίσης ελκυστικές και προσωπικά τις προτιμώ από τις (υποχρεωτικές ορισμένες φορές) Αυγουστιάτικες.

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

@tony: Ίσως γιατί ο τίτλος "Συγγραφέας" είναι αυτός που δεν χρησιμοποιώ ποτέ για τον εαυτό μου! Τρελαίνομαι να επικοινωνώ με τους αναγνώστες μου, κι ας καταναλώνω ατελείωτες ώρες για τα μηνύματα που έρχονται κατά δεκάδες πλέον! Όσο για το καλοκαίρι του Σεπτεμβρίου....Όταν έχεις παιδιά και μάλιστα στην εφηβεία, το καλοκαίρι τελειώνει την 1η Σεπτέμβρη! Χίλια ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σας λόγια!