10 Φεβ 2010

Τα νέα φορολογικά μέτρα

Παρακάτω παραθέτω συνδέσμους που, κατά τη γνώμη μου, είναι πλήρως κατατοπιστικοί και πλήρεις σε ότι αφορά τα νέα φορολογικά μέτρα που ανακοινώθηκαν χθες.

http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=26904
http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=44&t=175121

Μου προκαλεί εντύπωση το μέτρο σύμφωνα με το οποίο οι συναλλαγές άνω των 1500 ευρώ θα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά μέσω τράπεζας. Αναρωτιέμαι τι (σκοτεινό; φωτεινό; ποιος ξέρει άραγε; ) σκοπό να εξυπηρετεί αυτό το μέτρο.

Γίνεται επίσης λόγος για φορολόγηση της Εκκλησίας κάτι που μου προκαλεί πάρα πολύ ευχάριστη κατάπληξη... αν εφαρμοστεί τελικά. Γιατί στην Ελλάδα έχουμε πολλούς νόμους αλλά ουπς! Τι κρίμα! Δεν εφαρμόζονται....

Μου ακούγεται πολύ καλό το μέτρο των ταμιακών στα βενζινάδικα. Ειδικά αν συνοδευτεί με διασταύρωση τιμολογίων μου μοιάζει ιδανικό! Π.χ. τιμολόγιο χονδρικής αγοράς 100 τόνων αμόλυβδης και 50 τόνων Diesel να διασταυρώνεται με συνολική λιανική πώληση αντίστοιχων μεγεθών κι όχι 130 τόνων αμόλυβδης και 20 τόνων Diesel ;-) Φαντάζομαι όλοι καταλαβαίνουμε .... ;-)

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →