30 Ιουλ 2010

Απόψεις - Msystems

Σήμερα θα αναρτήσω ένα κάπως διαφορετικό κείμενο, που αναλόγως τη διάθεση του αναγνώστη ενδέχεται να θεωρηθεί κι ως διαφήμιση. Πριν ενδεχομένως συμβεί κάτι τέτοιο, οφείλω να τονίσω πως δεν έχω κανένα αυτό το σκοπό και η ανάρτηση γίνεται μόνο και μόνο για να εκφράσω και δημόσια τον θαυμασμό μου αλλά και την εκτίμησή μου προς μια ομάδα που θεωρώ καλούς επαγγελματίες αλλά πάνω από όλα ανθρώπους.

Για διψήφιο πλέον αριθμό ετών, βρίσκομαι κοντά -για να μην πω μέσα- στην αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών και σχετικών ειδών. Οι εμπειρίες και οι επαφές μου με εταιρίες και πωλητές, υπήρξαν άλλες φορές ευχάριστες, άλλες φορές εξοργιστικές κι άλλες απλά αδιάφορες. Πιστεύω όμως πως είναι από τις ελάχιστες φορές, που οι άνθρωποι μιας εταιρίας μου κάνουν θετική εντύπωση, σε κάθε επαγγελματική επαφή που έχω μαζί τους.

Ανακάλυψα την Msystems πριν από κάτι περισσότερο από δύο χρόνια περίπου, μετά την προτροπή ενός φίλου. Η εταιρία στεγάζεται στον Νέο Κόσμο και δραστηριοποιείται στον χώρο του εμπορίου ηλεκτρονικών υπολογιστών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά, είναι να πουλάνε. Κι αυτό είναι κάτι που με έκανε να την ξεχωρίσω σχεδόν εξαρχής. Η συνέπεια των ανθρώπων στις πωλήσεις, συμβαδίζει με τη συνέπεια των ανθρώπων στο Service. Είτε αγόραζα, είτε επέστρεφα κάποιο ελαττωματικό προϊόν, η αντιμετώπιση ήταν πάντα επαγγελματική, ενημερώνοντας με για την κάθε εξέλιξη. Θεωρώ επίσης και τις τιμές τους ανταγωνιστικές και το μόνο που έχω να σχολιάσω ως αρνητικό είναι η κάπως περιορισμένη ποικιλία. Λαμβάνοντας όμως υπόψιν ότι δεν αποτελώ τον μέσο χρήστη/αγοραστή, αφού είναι πολύ συγκεκριμένες οι απόψεις μου αλλά και οι προτιμήσεις μου, αυτό που βρίσκω εγώ ως αρνητικό, μάλλον δεν θα επηρεάσει ιδιαίτερα, έως και καθόλου, τον υπόλοιπο κόσμο.

Μπράβο παιδιά! Συνεχίστε την πολύ καλή δουλειά :-)

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →