Αν και οφείλω να ομολογήσω πως το να ρωτάει κάποιος είναι πολύ θετικό, γιατί έτσι έχει την ευκαιρία να μαθαίνει, ορισμένες ερωτήσεις, σε ειδικές περιπτώσεις, δεν πρέπει να γίνονται.
Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες, υπάλληλος της διεύθυνσης πληροφορικής μεγάλης τράπεζας, δεν γνώριζε τι είναι το Patch Panel κι αποφάσισε να ρωτήσει ένα συνάδελφό του. Κατά την προσωπική μου γνώμη πάντα, η ερώτηση αυτή δεν έπρεπε να τεθεί καν, αφού η wikipedia παρέχει την απάντηση στην παραπάνω ερώτηση, κάτι που με κάνει να πιστεύω πως ούτε η γνώση της δωρεάν εγκυκλοπαίδειας wikipedia υπήρχε εκ μέρους του. Όταν πληροφορούμαι τέτοια, θυμάμαι όταν είχα βρεθεί σε ταμείο του Jumbo που λειτουργούσε με Η/Υ τον οποίο όμως δεν ήξερε πως να χειριστεί η υπάλληλος και την καθοδηγούσα, ή άλλη φορά που είχα βρεθεί σε άλλη μεγάλη τράπεζα και βοηθούσα την υπάλληλο με την εισαγωγή των στοιχείων και το χειρισμό των λαθών, παρά το ότι δεν είχα ξαναδεί ποτέ το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση της "εξειδίκευσης" στην Ελλάδα και της εκμετάλλευσης του ανθρώπινου δυναμικού ανάλογα με τις ικανότητές του.
Τώρα θα μου πείτε γιατί το κάνω θέμα... Πως θα σας φαινόταν αν πηγαίνοντας στον γιατρό, τον ακούγατε να ρωτάει τον συνάδελφό του, τι είναι το στηθοσκόπιο;
9 Αυγ 2010
Ο κατάλληλος άνθρωπος για την κατάλληλη δουλειά
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλιο(α):
Δημοσίευση σχολίου