26 Νοε 2009

Vodafone: παίξατε και χάσατε.


Είχα αναφερθεί παλαιότερα στην αδιαφορία της Vodafone να με εξυπηρετήσει και στην ουσία να με κρατήσει ως πελάτη της. Χθες το απόγευμα παίχτηκε η δεύτερη πράξη του έργου...

Με κάλεσε χθες κάποιος ευγενικός κύριος από τη Vodafone για να με ενημερώσει για τα νέα οικονομικά πακέτα και να μου προτείνει ουσιαστικά να κάνω χρήση της φορητότητας αριθμού, ώστε να πάω στη Vodafone. Του αφηγήθηκα το περιστατικό κατά το οποίο ήμουν πελάτης της Vodafone κι όταν είδα μια προσφορά σε άλλη εταιρία, ζήτησα από τη Vodafone να μου προτείνουν κάτι αντίστοιχο για να με κρατήσουν, αλλά εκείνοι απλά αδιαφόρησαν. Μου εξήγησε πως τα καταστήματα είναι franchise και είναι πιθανό να υπάρξουν περιπτώσεις ελλιπούς εξυπηρέτησης, κάτι που κατέρριψα άμεσα, λέγοντάς του πως η επικοινωνία ήταν μέσω email απευθείας με τη Vodafone.

Ιδού λοιπόν ο λόγος που επιμένω, γραφικά πλέον, πως οι εταιρίες θα πρέπει να δώσουν πολύ μεγάλη βάση στην εξυπηρέτηση πελατών τους. Η πλημμελής εξυπηρέτηση πελατών κοστίζει στην εταιρία τα χρήματα που θα διαθέσει για το Winback Campaign συν την άσχημη φήμη που θα αποκτήσει. As plain as the nose on their faces! Γιατί δεν το βλέπουν;

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

7 σχόλιο(α):

ESKARINA είπε...

Και μένα με κάλεσε ένας ευγενικός κύριος και αφού μου εξέθεσε τα προνόμια, με ρώτησε εάν ενδιαφέρομαι να κάνω χρήση της φορητότητας. Στην απάντηση μου όμως ότι είμαι ήδη πελάτης της VODAFONE αλλά θα με ενδιέφερε να μου πει πως μπορώ να επωφεληθώ των προνομίων αυτών (που δεν έχω ως πελάτης), μου απάντησε ότι δεν μπορώ αφού είμαι ήδη πελάτης!
Λύση : φεύγω από τη VODAFONE ;
(Το πρόγραμμα της VODAFONE για προσέλκυση νέων πελατών μπορούν να το ονομάσουν και Πως να χάσετε τους δεδομένους για να ψαρέψετε για καινούργιους!!!)

Tony_Ts είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

Είναι πραγματικά ανεκδιήγητοι !!! Αναρωτιέμαι πως θα αντιδρούσε αν του ζητούσες το τηλέφωνό του, ώστε να τον καλέσεις αφού έκανες τη φορητότητα σε κάποια άλλη εταιρία... ^_^

Δεν θέλω να φανεί πως κάνω διαφήμιση για αυτό δεν θα αναφέρω εταιρία, αλλά αφότου έφυγα από τη Vodafone ξέχασα να "γεμίζω"...

TheGreek είπε...

Vodafone Service σε όλο του το μεγαλείο.

Αυτοί οι "Άνθρωποι" έχουν μάλλον φάει την ευγένεια με το κουταλάκι.

Δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν έναν πελάτη δίνοντας του απλά σωστές πληροφορίες.

Εγώ σαν κάτοικος εξωτερικού αρχές του μήνα αναγκάστηκα να ασχοληθώ με την αφεντιά τους. Έπρεπε να κατέβω στην Ελλαδίτσα μας για κάτι δουλειές. Ρώτησα (Ευχαριστώ πολύ το παλικάρι που έτρεξε και ρώτησε για μένα σε κάποιο Vodafone-Shop)πριν κατέβω τι πακέτα Mobile Internet μπορώ να έχω μέσω φορητής συσκευής σε κάποιο υπάρχων καρτοκινητό. Το μοναδικό που πρόσφεραν ήταν το πακέτο Surf&Mail με 3,5€ το μήνα και 30 ΜΒ συμπεριλαμβανόμενα.
Μόλις πάτησα το πόδι μου στην Θεσσαλονίκη πετάχτηκα σε ένα κατάστημα Vodafone και τους παρακάλεσα να μου ενεργοποιήσουν το ανάλογο πακέτο. Η πρώτη απάντηση που πήρα ήταν ότι αυτό δεν γίνετε σε καρτοκινητό. Τους εξήγησα ότι η Ιστοσελίδα τους το προσφέρει ειδικά για καρτοκινητα. Μετά από 2 τηλεφωνήματα με τα κεντρικά μου είπαν ότι όντως μπορώ να έχω αυτό το πακέτο αλλά πρέπει να το ενεργοποιήσω μόνος μου από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.
Κάλεσα το νούμερο και τελικά μετά από 15 λεπτά κατάφερα να βρω ένα κύριο που μου επιβεβαίωσε ότι μπορώ πλέον να μπω στο διαδίκτυο με το κινητό, αν βέβαια υποστηρίζετε από το κινητό.
2 μέρες αργότερα και μετά από 5-6 τηλεφωνήματα με το ΚΕΠ της Vodafone τελικά πέτυχα κάποιον που μου είπε πιο είναι το λάθος. Πολύ απλά δεν μου είχαν ενεργοποιήσει το 3G και τα στοιχεία πρόσβασης που είπαν ήταν λανθασμένα.

Τι να σκεφτώ για μια εταιρία που θέλει να το παίζει Global Player....

Tony_Ts είπε...

Όταν είχα πάει στην Vodafone με φορητότητα, την είχα επιλέξει για την εξυπηρέτηση πελατών... Το αστείο είναι ότι έφυγα για τον ίδιο λόγο.

Δεν μπορώ να μην σκεφτώ πως ο λόγος για το "σκάρτεμα" της εξυπηρέτησης πελατών ίσως να είναι και οι μαζικές απολύσεις κι ανακατατάξεις, όσον αφορά το προσωπικό, στις οποίες είχε προχωρήσει η Vodafone στο πρόσφατο παρελθόν.

ΝικολαςΠ είπε...

Εγω προσωπικά δεν συμφωνώ!

Tony_Ts είπε...

Αγαπητέ Νικόλα μην ξεχνάς πως από τη δημοσίευση έχουν περάσει και πέντε συναπτά έτη. Ενδέχεται η εξυπηρέτηση από τότε μέχρι τώρα να έχει βελτιωθεί, αλλά δε μπορώ να το ξέρω γιατί από τότε είμαι σε άλλη εταιρεία.

Πολύ ευχαρίστως όμως να ακούσουμε και τη δική σου ιστορία :)

ΝικόλαςΠ είπε...

Tony_Ts έχετε δίκιο! Δεν το πρόσεξα ότι είναι τόσο παλιό το άρθρο! :)