2 Οκτ 2009

2τροχα και 4τροχα - Μπορούμε να συνυπάρξουμε!

Καταλαβαίνω πως αρκετές φορές, οι οδηγοί 2τροχων, γινόμαστε από ενοχλητικοί έως εκνευριστικοί. Είτε γιατί οδηγώντας ανάμεσα στα αυτοκίνητα αγχώνουμε τους οδηγούς Ι.Χ. είτε γιατί κάνουμε σφήνες, είτε γιατί φτάνουμε πάντα πιο σύντομα στον προορισμό μας. Αλλά δε νομίζω πως οι παραπάνω λόγοι είναι ικανοί για να λαμβάνω τη συμπεριφορά "Αφού δε θα περάσω εγώ, δε θα περάσεις ούτε εσύ" :(

Χθες βρέθηκα στη Μεσογείων. Όλα τα αυτοκίνητα σταματημένα κι "εγκλωβίστηκα" πίσω από το λεωφορείο στα δεξιά κι έψαχνα διέξοδο προς αριστερά. Γενικά θεωρώ το φλασάκι ως ένδειξη σεβασμού προς τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Οπότε στην προσπάθειά μου να βρω διέξοδο αριστερά, άναψα φλασάκι και προσπαθούσα να χωθώ όπου μπορούσα για να προχωρήσω.

Στην -κάπως πιο πιεστική- προσπάθειά μου να βγω αριστερά, αντιμετώπισα την πεισματική άρνηση του οδηγού Ι.Χ. δίπλα μου. Κινούνταν τα αυτοκίνητα 10 εκατοστά μπροστά, κινούνταν κι εκείνος μπροστά μέχρι να ακουμπήσει σχεδόν το προπορευόμενο όχημα. Κινούνταν πάλι 10 εκατοστά, κινούνταν κι εκείνος μέχρι να ακουμπήσει εμένα αυτή τη φορά, κοιτώντας με παράλληλα σαν να μου λέει "είμαι προκλητικός και το δηλώνω. Δε θα πας πουθενά!"

Κι εγώ αναρωτήθηκα... Πόσο πολύ να τον ενόχλησα εγώ (ή κάποιος άλλος) για να μην μου επιτρέπει να φύγω; Που στο κάτω-κάτω, δεν θα έπαιρνα τη θέση του στην κίνηση... Και ποιο νόημα έχει μια τέτοιας φύσεως κακία; Γιατί είναι κακία να μην μου επιτρέπει να κάνω κάτι, χωρίς να έχει να χάσει εκείνος κάτι από αυτό.

Παρακαλώ τους οδηγούς 4τροχων να καταθέσουν τις απόψεις τους. Όλοι κάπου κάνουμε λάθος ας το συζητήσουμε τουλάχιστο...

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →