23 Οκτ 2009

Είμαι βρωμύλος, το δείχνω κι επιμένω!

Κατέβαινα σήμερα τη Λ. Αλεξάνδρας με τη μηχανή. Έκανε ζέστη κι άνοιγα συνεχώς τη ζελατίνα του κράνους. Την έκλεινα όμως σχεδόν αμέσως γιατί όλο κάτι έμπαινε στα μάτια μου. Αφού έγινε κάποιες φορές αυτό, κατάλαβα τι έφταιγε...

Ήμουν πίσω από ένα φορτηγάκι κι επειδή δεν είχα πολύ όρεξη, πήγαινα αργά. Ο συνοδηγός στο φορτηγάκι κάπνιζε και πετούσε στο "μεγάλο τασάκι" τις στάχτες του τσιγάρου, οι οποίες όπως πολύ σωστά καταλάβατε, έπεφταν πάνω μου.

Πήγα δίπλα του, και του εξήγησα ευγενικά πως πετώντας εκείνος τις στάχτες του έξω, έρχονται στα μάτια μας (των δικυκλιστών) . Το πιο έξυπνο που κατάφερε να αντικρούσει ήταν ότι θα έπρεπε να έχω κλειστή τη ζελατίνα για να προφυλάσσομαι από ......... τους βρωμιάρηδες γύφτους που πετάνε διάφορα έξω από τα παράθυρα των αυτοκινήτων τους (συμπληρώνω εγώ)!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →