Με την πιο πρόσφατη αναβάθμιση του υπολογιστή μου, αποφάσισα να πετάξω στα σκουπίδια το πρόβλημα των 32 bit Windows που δεν βλέπουν περισσότερη μνήμη από 4GB, προς χάριν της x64 μεγαλύτερης αδερφής τους, η οποία είναι βασισμένη στον κώδικα του Windows Server 2003. Όλα κυλούσαν ομαλά και χωρίς εκπλήξεις. Ο υπολογιστής πέταγε κι έκανε το χρήστη του χαρούμενο :) Αλλά αυτή η ευτυχία, όπως κι όλα τα όμορφα πράγματα, δεν διήρκεσε πολύ.
Μεταξύ των πολλών προγραμμάτων που χρησιμοποιώ και τον ακόμα περισσότερων που δοκιμάζω, βρίσκεται και το MyPhoneExplorer, ένα καταπληκτικό πρόγραμμα για διαχείρηση αλλά και backup του κινητού τηλεφώνου μου. Για να λειτουργήσει το πρόγραμμα, χρειάζεται να έχει προηγηθεί η εγκατάσταση των Drivers του κινητού τηλεφώνου. Διαθέτω ένα SE W810i το οποίο για την ώρα με καλύπτει. Οι Drivers για αυτή τη συσκευή περιλαμβάνονται μέσα στο Sony Ericsson PC Suite το οποίο και κατέβασα για να εγκαταστήσω. Προς έκπληξή μου όμως, έλαβα το μήνυμα πως η έκδοση Windows που χρησιμοποιώ δεν υποστηρίζεται. Ακολούθησαν κάποιες ώρες προς επίσημα κι ανεπίσημα sites για να βρω τους πολυπόθητους 64 bit drivers, αλλά μάταια. Συνεπώς αποφάσισα να απευθυνθώ στην εξυπηρέτηση πελατών της Sony Ericsson.
Έγραψα όσο αναλυτικά χρειαζόταν για να καταλάβουν ποιο είναι το πρόβλημά μου κι έκανα submit, περιμένοντας μια απάντηση σε εύλογο χρονικό διάστημα. Από εκείνη τη στιγμή και μέχρι τώρα που γράφω αυτό το κείμενο, παραμένουν ιχθύος αφωνότεροι....
Μεταξύ των πολλών προγραμμάτων που χρησιμοποιώ και τον ακόμα περισσότερων που δοκιμάζω, βρίσκεται και το MyPhoneExplorer, ένα καταπληκτικό πρόγραμμα για διαχείρηση αλλά και backup του κινητού τηλεφώνου μου. Για να λειτουργήσει το πρόγραμμα, χρειάζεται να έχει προηγηθεί η εγκατάσταση των Drivers του κινητού τηλεφώνου. Διαθέτω ένα SE W810i το οποίο για την ώρα με καλύπτει. Οι Drivers για αυτή τη συσκευή περιλαμβάνονται μέσα στο Sony Ericsson PC Suite το οποίο και κατέβασα για να εγκαταστήσω. Προς έκπληξή μου όμως, έλαβα το μήνυμα πως η έκδοση Windows που χρησιμοποιώ δεν υποστηρίζεται. Ακολούθησαν κάποιες ώρες προς επίσημα κι ανεπίσημα sites για να βρω τους πολυπόθητους 64 bit drivers, αλλά μάταια. Συνεπώς αποφάσισα να απευθυνθώ στην εξυπηρέτηση πελατών της Sony Ericsson.
Έγραψα όσο αναλυτικά χρειαζόταν για να καταλάβουν ποιο είναι το πρόβλημά μου κι έκανα submit, περιμένοντας μια απάντηση σε εύλογο χρονικό διάστημα. Από εκείνη τη στιγμή και μέχρι τώρα που γράφω αυτό το κείμενο, παραμένουν ιχθύος αφωνότεροι....
2 σχόλιο(α):
Ηθικά διδάγματα :
1. Όποιος βγαίνει από το μαντρί, τον τρώει ο λύκος
2. Ο χρήστης ΗΥ δεν μπορεί να μείνει πολύ ώρα χαρούμενος
3. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ουσιαστικά καθυστέρηση πελατών
4. Οι χαριτωμενιές δεν είναι για πολύ χαριτωμένες
5. Μην βάζετε δύσκολα στην εξυπηρέτηση πελατών, γιατί εσείς θα χάσετε
Υπάρχουν και άλλα, αλλά αυτά είναι μάλλον τα σημαντικότερα!
Εξυπηρέτηση πελατών; Does such a thing exist?
Δημοσίευση σχολίου