17 Μαρ 2009

Wind - Απίστευτη χρέωση για Τηλεφωνητή αλλά και δωρεάν χρόνος ομιλίας

Πρόσφατα μετέφερα τον αριθμό μου στο δίκτυο της Wind με τη διαδικασία της φορητότητας αριθμού. Όλα πήγαν μια χαρά και η μετάβαση ήταν απροβλημάτιστη. Την ημέρα που με είχαν ειδοποιήσει ότι θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία στο νέο δίκτυο, απλά απενεργοποιήθηκε η παλιά κάρτα και με την εισαγωγή της νέας, που με είχαν προμηθεύσει, είχα πάλι τον αριθμό μου.

Με την είσοδο στο δίκτυο της Wind ενεργοποιήθηκε αυτόματα και ο προσωπικός τηλεφωνητής. Την υπηρεσία του προσωπικού τηλεφωνητή την είχα πάντα απενεργοποιημένη από το 1998 που είμαι κάτοχος κινητού. Αυτή τη φορά ξέχασα να την απενεργοποιήσω με αποτέλεσμα να με καλέσουν κάποια στιγμή που δεν ήμουν διαθέσιμος και να προωθηθεί η κλήση στον τηλεφωνητή. Ποιο ποσό λοιπόν είναι "λογικό" για να ανακτήσω το μήνυμά μου από τον τηλεφωνητή;

Μόλις ενημερώθηκα με SMS ότι έχω ένα μήνυμα στον τηλεφωνητή, απενεργοποίησα την υπηρεσία, αλλά έπρεπε να ακούσω και το μήνυμα. Πραγματοποίησα συνολικά δύο κλήσεις προς τον τηλεφωνητή οι οποίες, και οι δύο μαζί, χρεώθηκαν με 1,44ευρώ!! Αλήθεια, κάποιος που κάνει συστηματική χρήση του τηλεφωνητή, πόσο πληρώνει μόνο για τον τηλεφωνητή του κάθε μήνα;

Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποια εφάπαξ χρέωση για την ενεργοποίηση του τηλεφωνητή με την πρώτη είσοδο καθώς είναι μια υπηρεσία που δεν με ενδιαφέρει. Θεωρώ όμως πως το ποσό του σχεδόν 1,5 ευρώ για να ακούσω ένα μήνυμα είναι ανήκουστα υπερβολικό!

Ενημέρωση:
Πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη συγγραφή του μηνύματος στο Blog, έλαβα το παρακάτω SMS:
MOΛIΣ EΛABEΣ 1 EYPΩ ΔΩPEAN XPONO OMIΛIAΣ! AN KATANAΛΩNEIΣ TOYΛAXIΣTON 1E/MHNA, MΠOPEIΣ NA ΛABEIΣ EΩΣ KAI 4EYPΩ(1E/MHNA ΓIA 4MHNEΣ AΠO ENEPΓOΠOIHΣH THΣ ΣYNΔEΣHΣ)
... το οποίο ήταν σίγουρα κατευναστικό μετά την τρομακτική εμπειρία με τον τηλεφωνητή :) Όπως αντιλαμβάνομαι το παραπάνω μήνυμα, επειδή είμαι νέος στο δίκτυο της Wind και για τους πρώτους 4 μήνες, θα μπορώ να έχω δώρο χρόνο ομιλίας αξίας 1 ευρώ για κάθε κατανάλωση αξίας 1ευρώ μέσα στο μήνα.

Ενδιαφέρον!

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

7 σχόλιο(α):

greek donkey είπε...

πήρα καρτοκινητό της Wind σήμερα και για να απενεργοποιήσω τον τηλεφωνητή πήρα τηλέφωνο το 122. στις οδηγίες δεν λένε όμως ότι χρεώνουν για την υπηρεσία αυτή. έτσι, αφού πέρασα όλα τα μενού και δεν μπόρεσα να βρω άκρη βλέπω ότι με χρεώσανε 4 ευρώ!!! τρελάθηκα. πήρα τηλέφωνο το 1260 και μου είπαν το αστείο "δεν φταίμε εμείς εάν δεν γράφτηκε στο συγκεκριμένο φυλλάδιο σας. έλεος! ΚΛΕΦΤΕΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 5 ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ WIND ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΕΙΧΕ ΕΠΙΔΩΤΗΣΗ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ WIND ΠΗΡΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΗΤΑΝ JAGA ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΛΛΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ - ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ -

Tony_Ts είπε...

Ο φίλος σου μπορεί να καταγγείλει τηλεφωνικά το γεγονός:
Υπουργείο Ανάπτυξης: Τηλεφωνική γραμμή παραπόνων και καταγγελιών 1520
ή να απευθυνθεί στο κέντρο προστασίας καταναλωτή:
http://www.kepka.org/

Αν δεν κάνει τίποτα από τα δύο, αποδέχεται το γεγονός και είναι συνυπεύθυνος για τη διαιώνιση της κατάστασης.

Και μιλώντας για αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω δικτύου καταστημάτων εταιριών κινητής τηλεφωνία, γνωστά κι ως branded τηλέφωνα, να θυμίσω πως τα αποφεύγουμε για τους εξής λόγους:
1. Έχουν διαφορετικό software που συνήθως δεν υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες του τηλεφώνου
2. Δεν παρέχουν συνεχείς ενημερώσεις του software των τηλεφώνων όπως κάνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες
3. Η τιμή μιας συσκευής σε ένα κατάστημα εταιρίας κινητής τηλεφωνίας, θα είναι αρκετά έως πολύ πιο υψηλή από τη φθηνότερη τιμή της αγοράς
4. Η επιδότηση ως έκπτωση στα πάγια συνήθως συμφέρει περισσότερο

Ανώνυμος είπε...

Τα πράγματα είναι απλά και ειδικά όσοι είναι από τους παλιούς στην κινητή τηλεφωνία θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι όλες οι υπηρεσίες μπορούν να γίνουν με την χρήση κωδικών από το κινητό ή με χωρίς χρέωση sms και βέβαια επειδή πλέον οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν έχουν προσθέσθει και τους αριθμούς κλήσης που σε σφάζουν κανονικά.

Δεν φταίει η wind ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία.

Κάλεσε από το κινητό σου το κωδικό ##002# και πάτα το πλήκτρο της κλήσης και χωρίς χρέωση θα σταματήσει να λειτουργεί ο τηλεφωνητής.

Tony_Ts είπε...

@Ανώνυμος 30/6/12 10:44

Έχεις δίκιο. Πολλές υπηρεσίες μπορούν να ενεργοποιηθούν ή απενεργοποιηθούν με τη χρήση κωδικών, σαν κι αυτόν που αναφέρεις. Τί γίνεται όμως όταν κάποιος θέλει να έχει και να κάνει χρήση της υπηρεσίας του προσωπικού τηλεφωνητή; Απ' όσο γνωρίζω, σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καλέσει τον τηλεφωνητή για ν' ακούσει τα μηνύματά του και να χρεωθεί με τις απαράδεκτες χρεώσεις. Κάνω λάθος;

Ανώνυμος είπε...

Για αυτό που λέτε πιο πάνω για την αγορά κινητού από πάροχο η κατάστημα. Ισχύει, αλλά τα iPhone δεν έχει διαφορά απο που θα τα πάρετε. Επείδη η Apple είναι γαμάτη εταιρία, τα έχει κλειδωμένα και οι μαλακές οι πάροχοι (wind, Cosmote..) δεν μπορούν να τους κάνουν τίποτα. Βέβαια καλύτερα να πάρετε απο Apple Premium Reseller. Από την άλλη οι μαλακίες, παπαριές τα samsung (δεν θέλω ούτε να λέω το όνομα) είναι τελείως μαλακίες και οι πάροχοι τα πειράζουν όπως τους καυλωσει. Γιαυτο iPhone και πάλι iPhone!!!!!!

nikkiblogger είπε...

Μαπα